Belépés
Első szülői az óvodában
... minket. Szerencsére éppen csütörtökre esett június 8-a és a du négy órai időpont is erősítette csak, hogy ezen a napon is a szokásos csütörtöki programot kell lezavarni: fiúk átmennek Apával a Budai útra, Nagyanyóékhoz, Anya pedig ezúttal nem marad otthon takarítani, fogorvoshoz sem megy, hanem ismerkedik az ősztől várható, óvodával tarkított életünk részleteivel.
Úgy gondolo...
Ébredés.
... egyet keresném.)
Te váltál ki a fekete alvómaszkból. Belőle indultál. Egy barátodnál láttál ilyet először. (Ezt láttad.) Albérleti szobájában, egy városszéli lakótelepen. Vagy egy budai utcában. Most ő kérdez. Válaszolsz neki.
Köszönöm elég jól. Írom a drámám.
Ez is egy mondat szerepedből. Írod, hogy írod.
Kiderül, mi lakik benne. (Ő is benn...
Vegre
... vegre tobb het utan kialudtam magam, tiszta csoda! S kevesebbet dohanyzom, most m...
Ébredés...
... az egyet keresném.)
Köszönöm elég jól. Írom a drámám.
Ez is egy mondat szerepedből. Írod, hogy írod.
Kiderül, mi lakik benne. (Ő is benned lakik.)
Í...
....Fájront!!....
...---Helyszín a budai Vár,annak is a Mátyás-templom,és a Halászbástya iránti területe,télen,-20 C-fokban,este-hasadáskor.

---T.György nagykorú vagyonőr,nőtlen,két gyermek atyja,18 óra 25 perc 13 másodperckor,ruganyos léptekkel kapaszkodott fel,a kicsire sikeredett Várbusz,bütykösre gumírozott lépcsőjére.Fitymáló nézéssel,de kellő alapossággal visszatekintett még egyszer,ut...
6. történet
... Batthyány-tér, délután fél 3. És először találkoztunk egymással minden közvetítő eszköz, a modern kor vívmányai nélkül, személyesen. Bizsergető egy érzés volt! Elindultunk felfedezni magunknak a budai Várat, beültünk egy hangulatos kis salátabárba és szinte szüntelenül nevettünk, beszélgettünk. Végül következett az ilyen alkalmakkor elmaradhatatlan mozi, útközben még egy fagyi is ...
2006-08-13
... ember, ezért penta-és hexametereket nem használtam, és az irodalom is messze száll tőlem.

A mai nap vasárnap, pihenni kell, semmi bánat

Eljöttem kirándulni a budai hegyekbe, s felmásztam az egyik kilátóba, hegytetőre.
Elém tárul egész Budapest, jó ez a feeling, tollat ragadtam, s nem vagyok rest papírra vetni, ami érint.
Felhős az ég ugyan, d...
Semmi se tökéletes II.
... kissé általánosabb:

2006. 08. 20. Ezt a napot se fogják sokáig elfelejteni... legalábbis amíg nem jön nagyobb csapás. Mit is mondhatnék róla én? Fent tekeregtünk Kedvesemmel a (Budai) várban, élveztük a Mesterségek Ünnepét, meg a hideg Sopronit (miskolciaktól bocs, nem volt sör...). Néztünk repülőket a verőfényes napsütésben, mit sem sejtve, aztán meg tolongtunk, hogy t...
Tragédia 2006. augusztus 20
Részletek különböző cikkekből.
A kormány felelős a tragédiáért?
A kormány azáltal, hogy nem tájékoztatott a közelgő veszélyről, és nem hozott megelőző intézkedéseket, életveszélynek tett ki több százezer gyermeket, és közvetlenül felelőssé tehető a Duna-parton bekövetkezett életvesztésekért, a tömeges személyi sérülésekért - véli Patrubány Miklós, a Magyarok ...
Tüzijáték sorozat 1.
Az eddigi adatok szerint három halottja és öt kórház adatai alapján 287 sebesültje van a budapesti viharnak. 39 sérült állapota súlyos vagy életveszélyes. A belvárosban, a budai rakparton és a várban is voltak sebesültek, két ember eltűnt a Dunában. Demszky Gábor vizsgálatot sürget, az Országos Meteorológia Szolgálat előre jelezte, hogy éppen a tömegeket vonzó tűzijáték idején éri ...
Tüzijáték sorozat 3
... bevontak az ellátásba, legnagyobb tapasztalatú mentős főorvosuk pedig az Országos Baleseti Intézetben segített az ellátásra szoruló betegek osztályozásában. A mentőket elsőként amúgy a Lánchíd budai hídfőjéhez riasztották.

Ha mentettek volna

A katasztrófa utáni egymásra mutogatással kapcsolatban Takács Albert, az állampolgári jogok országgyűlési ...
Vándor
... tudom milyen ott a tél.
Nem véletlenül vágyom oda vissza.
De gyere Pestre, és csak egy szépségét mutasdd meg nekem itt a télnek.
És főleg itt a peremkerületekben.
Igen a budai oldalon lehet szép a tél.
Oda jut úttisztító autó, és van aki kilép a házából és már szinte az erdőben van.
De itt?
Szóval nem mindenkinek adatott meg, hogy szerethesse az ...
Z 2006-09-16
... pályaudvartól nem meszze egy parkhoz Hercegnőmmel. Azután visszazakatoltunk Budapestre hozzám. Majd a múlt heti hibánkból tanulva inkább elindultunk a nagy világba...be a kocsiba, és irány a budai hegyekbe. Kis vonatozás megint, kis séta felfelé, és hopp máris a János hegyi kilátóban voltunk, ahol elkezdett esni az eső, és fújt a szél nem is kicsit, de nem számított, mert jól ...
Nagyon durva!!
... és elindult. A taxisofőr húsz...
Z 2006-09-21
... olvasók, és mindenki a világon!

A mai nap:

J-vel töltöttem a napom nagy részét Bp-en.
Korán kelés és szabi kérése, majd egy sétálgatós napocska ...Gellért-hegy, Budai vár, stb....majd vonatozás, búcsúzkodás. Utána kicsit mászkáltám abban a városban, hamburgert, fagyit, sütit ettem...adtam a kalóriáknak , pedig most nem is vesztettem.
Majd hazafe...
Gellért hagyományok
... magas hegyről. Holttestét Csanádra vitték, egyik ereklyéje a szegedi Fogadalmi Templomban látható.

Szent Gellért hegye a hazai mondavilágban a boszorkányok gyülekezőhelye. Egy budai szőlőmunkás mondta a múlt század végén, hogy még most is vannak boszorkányok a hegy belsejében.
Topolyán az ördöggel szövetségre akarók éjszakája Gellért éjszakája. Aki el akarja
...
És megmondtam...
... szobrot emeltettem,
Amely immár ledőlni látszik.

Mert tudtam, hogy nem szeretsz majd.

Ma is csak néztem az éjszakát.
Álmom álmoddal miért szövődne?
A budai hegyek már nem beszélnek,
A sírkövek már mind ledőltek.

Hogy nem szeretsz majd.

És már hiába próbálok tenni bármit,
Ha szívbillentyűkön játszik a Hold.
H...
Bemutatkozás
... magam a blogolásra is ! Na tartok egy rövid bemutatkozást:
tehát
- imádom az állatokat, a napfelkeltét, a zöldalmát, a főzést, a családomat és főként a barátaimat!!!
-a Budai Rákóczi gimibe járok most ősztől (whehe, gólya vagyok )
-olaszt tanulok, meg németet, de azt már régóta (14 kemény éve...)
-fogok járni focira is, ha egyszer ott lesz a taná...
Ismét az iskolák és a politika
... bennem a küzdő szellemet.
Lányom: kivételesen, megérezhetett valamit lelki vívódásaimból, mert meglepetésemre, erősítésként elkísért a ,,nagy ütközetre".
A szigorlat a Budai Művelődési Központba kihelyezett tagozaton volt megtartva. Az előjegyzés alapján, érkezési sorrendben lehetett bemenni a vizsgaterembe. A vizsgabizottságban négyen voltak. Az előbbi hár...
Money, money, money
... ember, gondolom az italárusítással foglalkozó helyeknél most nagy lehet az izgalom, meg sok az ezres.?
De erről nekem meg eszembe jut egy régi história, ami megesett velem a Várban ( budai ).
Grafikát árultunk , grafikák egy asztalon, arra jött egy férfi és hát... józannak éppen nem volt mondható, de részegnek sem egyenlőre. Azt mondta, hogy Ő most megy és öngyilkos les...
1 2 3 .......277 278 ....415 416 ....553 554 555
Címkék: Mesterségek Ünnepét, Patrubány Miklós, Demszky Gábor, Országos Meteorológia Szolgálat, Országos Baleseti Intézetben, Takács Albert, Holttestét Csanádra, Fogadalmi Templomban, Szent Gellért, Budai Rákóczi, Budai Művelődési Központba, szokásos csütörtöki, ősztől várható, fekete alvómaszkból, barátodnál láttál, városszéli lakótelepen, budai utcában, mondat szerepedből, egyet keresném, kicsire sikeredett, érzés volt, budai Várat, ilyen alkalmakkor, budai hegyekbe, egyik kilátóba, hideg Sopronit, verőfényes napsütésben, kormány felelős, kormány azáltal, közelgő veszélyről, tömeges személyi, eddigi adatok, budapesti viharnak, budai rakparton, tömegeket vonzó, ellátásra szoruló, mentőket elsőként, katasztrófa utáni, állampolgári jogok, szépségét mutasdd, budai oldalon, parkhoz Hercegnőmmel, múlt heti, nagy világba, taxisofőr húsz, napom nagy, sétálgatós napocska, szegedi Fogadalmi, hazai mondavilágban, boszorkányok gyülekezőhelye, budai szőlőmunkás, múlt század, hegy belsejében, ördöggel szövetségre,